Tot weerziens ! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ilona - WaarBenJij.nu Tot weerziens ! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ilona - WaarBenJij.nu

Tot weerziens !

Blijf op de hoogte en volg Ilona

17 Augustus 2016 | Nederland, Arnhem

De buren hebben besloten de muziek genre in te stellen op Guus Meeuwis en zo klinkt er tot in de late uurtjes Guus Meeuwis over de rivier heen gespeeld. Zachtjes neurie ik mee en bekijk het nieuws na verloop van tijd besluit ik maar een poging tot slapen doen aangezien mevrouw poedel zich ruim op het bed geparkeerd heeft moeten we die eerst eens verhuizen en val ik na enige tijd liedjes zingen toch in slaap.

Na een onrustige nacht vol draai pogingen en poedel poten in je neusgaten besluit ik om 5 uur maar eens te beginnen met de dag en besluit om even lekker te gaan wandelen met iza, terwijl we een grote ronden lopen worden we omsingeld door de prachtige bergen en de zon die voorzichtig daarboven probeert te komen wat een prachtige roze gloed verzorgt. Waardoor de huizen die al mooi gekleurd zijn een hele andere uitstraling krijgen born is in diepe rust ook niet gek gezien het tijdstip.

Om 6 uur begin ik met de zooi uit me tent op te ruimen en het in de auto te leggen en zo strategisch dat iza ook nog wat beweeg ruimte heeft. Al snel is dit gebeurt en probeer ik zo geruisloos voor de buren mn tent op te ruimen gek genoeg is ook dit weer zo voor elkaar en heb ik alles in de auto binnen het half uur, nadat ik boterhammen heb gesmeerd kijk ik nog een keer voldaan naar de kampeerplek stop ik nog een briefje onder de auto ruit van de Belgische buren om ze te bedanken en een fijne vakantie te wensen en iets voor 7 tuft mijn autootje richting Duitsland.

Het is nog vroeg en er is weinig verkeer op de weg al snel zijn we Luxemburg uit en beginnen we aan de lange rit door Duitsland heen. Met 160 scheuren we de snelwegen over en na anderhalf uur besluit ik even pauze te nemen en ontbijt naar binnen te werken. Na dat het brood op is iza uitgelaten is gaan we weer verder. Om 11:00 komen we aan in Arnhem onze tussenstop om voer van de leverancier op te halen, hierna gaan we weer verder en rond 12e komen we thuis. Iza ploft in haar mand draait op haar rug en voeten de lucht in, die hoor ik de eerst komende uren niet meer en ik besluit meteen de vakantie spullen op te ruimen, en iets later begin ik aan m'n mailbox van 35 mails die beantwoorden moeten worden en zijn we alweer volop aan het werk.

Wat heb ik ook van de korte vakantie genoten en wat een verschillende mensen heb ik ontmoet. Het blijft mn favoriete ontspanning camping en zal hem toch aan iedereen aanraden. Nu hoor ik je denken wanneer mijn volgende vakantie is ? goeie vraag als aan mij ligt in het najaar maar we zullen zien. De familie vakantie staat dan zowie zo gepland. Maar voor nu ga ik nog even nagenieten van de heerlijke ervaring en de super herenigingen en foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Ilona

Ilona - Nederland - 1992 - Bruisend Iza - Koningspoedel - 2014 - Draak

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 12406

Voorgaande reizen:

13 September 2019 - 04 Oktober 2019

Nova Scotia

08 Juni 2017 - 13 Juni 2017

Berlijn en Potsdam

25 November 2016 - 29 November 2016

Dublin

14 Augustus 2016 - 17 Augustus 2016

Luxemburg

19 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Roadtrip NL

Landen bezocht: