Let do it - Luxemburg - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ilona - WaarBenJij.nu Let do it - Luxemburg - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ilona - WaarBenJij.nu

Let do it - Luxemburg

Blijf op de hoogte en volg Ilona

11 Augustus 2016 | Nederland, Arnhem

Door een groot luxe probleem en teveel vrije dagen besloten om nu het nog mooi weer is er nog even tussen uit te knijpen, in het autotje te stappen en off we go!

Iza en ik gaan a.s. Zondag tot Woensdag naar Born in Luxemburg. Op de zaak is het rustig en de weer voorspellongen gunsting dus besloot ik de gok te wagen en mn favo camping te mailen. Na bevestiging van de camping dat m'n lievelingsplekje aan het water nog beschikbaar was en meteen geserveerd voor mij was, hebben we de knoop doorgehakt lets do it!

Terug naar een prachtige plek aan het water uitkijkend op de bergen tussen de bergen in een pitoresk dorpje waar alleen maar serene rust heerst en heerlijke cultuur en wandelroutes om je heen hoef ik niet 2x na te denken.

Nu nog een paar dagen werken afspraken nakomen spullen in de auto pakken en gaan met die banaan, benieuwd waarom ik het nou zo mooi vind daar ? Blijf dan lekker meelezen op de blog.